Уже кілька років у багатьох Корея асоціюється саме з косметикою. Корейська косметика – це справжній прорив в догляді за шкірою, пов’язаний з численними розробками, унікальними складами і новими запатентованими формулами. Всі знаходяться в гонитві за хітами і новинками. І здається, приводів пригальмувати немає, але іноді, особливо для нових користувачів корейської косметики, гальмом служить упаковка.
Більшість з нас звикли бачити косметику в надійній упаковці: захисна плівка і брендована наліпка. З одного боку, всі ці захисні заходи є, з іншого – корейська косметика руйнує звичні для нас стереотипи, коли ми цього не бачимо.⠀
Різний підхід брендів не залежить навіть від умовного поділу косметики на люкс, преміум, мас і мідл маркет. Обумовлено це тим, що в Кореї на законодавчому рівні немає чітких прописаних норм і правил, а значить бренд-виробник може самостійно вибирати як будуть упаковані засоби.
Перевірити оригінальність засобів можна за номером партії і штрихкоду на упаковці, в якому зашифрована інформація про код країни, виробника і товар. Для корейської косметики код країни «880», а значить штрих-коди всіх засобів повинні починатися з цих цифр.
Засобам можна влаштувати онлайн-тест: вводимо в інтернеті або на спеціальних сайтах штрихкод і отримуємо дані про країну виробника і про те, що у нас в руках.
Виробники також вдаються до захисних хитрощів: вкладають спеціальні магнітики для перевірки на оригінальність, створюють складні дизайни.